MacHOUSE багаторічний партнер Morgana, в своєму портфоліо має біль ніж сотню інсталяції різних машин компанії Morgana, серед яких з великою перевагою по кількості домінують бігувальні машини. Цього року маємо приємну новину про розширення лінійки новою автоматичною системою AutoCreaser Pro XL.
Компанія Enquadernacions Rueda 99 S.L була заснована півстоліття тому, в 1970 році - тоді це був маленький родинний бізнес із реставрації старих книг. Ґрунтуючись від початку на унікальній майстерності свого засновника і власника Рафаеля Руеди, компанія з роками набувала дедалі вищої репутації, завдяки самовідданості, й зрештою виросла в одну з найстаріших і найміцніших друкарських компаній у Ґранульєс, маленькому містечку на околиці Барселони.
Одним з найпопулярніших брендів біговальних та фальцювальних машин, в Україні та й в усьому світі, є устаткування відомої компанії Morgana. Також, давно не є таємницею, що Morgana вже не окрема приватна компанія, а структурна одиниця корпорації Plockmatic Group, до речі в яку також увійшли такі компанії, як Plockmatic, KGS та Watkiss. Plockmatic Group – виробник післядрукарського устаткування з найрізноманітнішим асортиментом у світі в цей час.
Пандемія коронавірусу і відкладення DRUPA до наступного року зробили необхідним для багатьох компаній та для поліграфічної галузі в цілому перегляд своїх планів і бюджетів.
Тож ми хотіли б ближче придивитися до деяких проблем, які постали перед тим, хто спостерігає ці події на власні очі, - генеральним директором компанії Smyth Сабріною Пронотто. Компанія Smyth - лідер в галузі післядрукарського обладнання для офсетного та цифрового друку книг.
Оборудование для контроля качество устарело, подлежит замене, но выделить средства сложно? Компания MacHOUSE, совместно с лидером в области контрольно-измерительного оборудования X-Rite, проводит беспрецедентную акцию, которая позволит сэкономить до 50% средств и приобрести новейшие решения для оптимизации рабочего процесса.
Институт цвета Pantone разработал цвет, который невозможно игнорировать – Unignorable. Оттенок придумали по заказу канадского отделения некоммерческой организации United Way: Unignorable используют для социальной кампании Show Your Local Love.