044 461 9175 Зворотній дзвінок
Запит
  • Замовлень немає


WS5OFUXJ Друк

MANUGRAPH

CityLine Express 35

На складі

1.00грн.

Короткий опис

Продуктивність 35 000 отт / год. CityLine Express є машиною класичної компоновки - одинарний діаметр циліндра і одинарна ширина полотна, призначена для виготовлення переважно однофарбної газетної продукції на підприємствах з невеликим і середнім об'ємом виробництва. У стандартній комплектації газетні комплекси CityLine Express мають всі оснащення, необхідне для виробництва високоякісної газетної продукції.

CityLine Express - одна з останніх моделей, розроблених компанією Manugraph. У серійне виробництво дана модель була запущена на початку 2003 року. Завдяки своїй конструкції, технічного оснащення і конкурентоспроможноії ціні друкарські машини CityLine Express за короткий проміжок часу зайняли провідні позиції в світі за кількістю запуску в експлуатацію друкованих секцій.

За підсумками трирічного циклу експлуатації, в кінці 2006 року друкарські машини даного модельного ряду пройшли модернізацію, в ході якої в конструкцію було внесено значну кількість модифікацій і істотно розширена базова комплектація друкарської машини. Оновлена серія друкарських машин CityLine Express стала поставлятися з початку 2007 року.

Основні характеристики

  • 35 000 тис. Відбитків на годину;
  • вертикальна проводка полотна;
  • друкарські секції H типу;
  • рулонні зарядки для установки в лінію з друкарською машиною або інтегрування в друкарські секції 1 + 1 або 2 + 2. Можливо оснащення друкарської машини різними типами двопроменевих рулонних автосклейок, включаючи автосклейкі «балконного типу» і автосклейки для роботи з великогабаритними рулонами;
  • CityLine Express мають традиційне виконання головного приводу з головним ведучим валом друкарської машини. Головні двигуни виробництва Baumuller (Німеччина). Можливо оснащення системою безвалового приводу (Shaftless Drive, Baumuller Німеччина);
  • моторизована приводка з дистанційним управлінням, незалежного типу;
  • регулювання зональної подачі фарби ручна, за допомогою повзункового механізму з важільним управлінням. Опціонально друкарські машини CityLine Express оснащуються системою дистанційного керування зональної подачі фарби ManuColor з можливістю попереднього налаштування за даними, отриманими з RIP CtP;
  • офсетні і формні циліндри виконані з нержавіючої сталі і мають масивні опорні кільця;
  • зволожуючий апарат безконтактного щіткового типу. Опціонально можлива установка зволожуючого апарату типу "спрей" (Spray Dampening);
  • подача зволоження з автоматичним контролем температури і рівня зволожуючого розчину в баку;
  • пневматичне управління включенням натиску (пневмосистема виробництва Festo, Італія);
  • швидкозмінний щілинне кріплення друкованих форм;
  • система контролю натягу полотна;
  • автоматичні відрізні механізми в друкарських секціях і фальцаппаратах для відсікання полотна при обриві або раптової зупинки друкарської машини, а також інерційний масивний циліндр на виході з друкарської секції для намотування залишків матеріалу;
  • панель управління на кожній друкарській напівбашті, а також на секціях 1 + 1 та 2 + 2, що включає в себе управління приводкою і всіма основними параметрами друкарського процесу (виробництва Siemens або Mitsubishi);
  • розвинена гуркотів група з двома накатними валиками різного діаметру;
  • фальцаппарат 1: 2: 2, для роботи максимально з 4 полотнами;
  • фальцаппарат 2: 2: 2, для роботи максимально з 8 полотнами;
  • фальцаппарат 2: 3: 2, для роботи максимально з 12 полотнами;
  • електронна система управління друкарською машиною на базі промислового логічного контролера (PLC), виробництва Siemens або Mitsubishi.

Гнучкість CityLine Express

  • Модульна побудова друкарської машини CityLine Express, можливість агрегатування з різними типами фальцаппарата і рулонних зарядок, широкий вибір додаткового обладнання та засобів автоматизації дозволяють конфігурувати газетний комплекс, який відповідає необхідним вимогам до загальної продуктивності обладнання, до кольоровості і обсягом готового видання, а також займаним виробничих площ;
  • порівняно невеликі габаритні розміри друкованих машин модельного ряду CityLine Express, разом з класичною побудовою і можливістю роботи з рулонами «половинної» ширини (420 мм) роблять дані друкарські машини вкрай ефективними для виготовлення продукції навіть невеликими тиражами;
  • всі друкарські лінії CityLine Express мають можливість нарощування будь-якими модулями і агрегатами в процесі експлуатації, без зупинки основної виробничої лінії. Друкарські машини цієї модельної лінійки в процесі експлуатації можна також дооснастити системами автоматизації, такими як дистанційне керування зональної подачі фарби, системою автоматичного приведення, рулонними автосклейкамі і т.д.

Друкарські секції

Основу друкарських машин модельного ряду CityLine Express складають секції H-типу з вертикальною проводкою полотна. Друкарська вежа CityLine Express складається з двох секцій Н-типу. Кожна друкарська напівбашта оснащена електронною панеллю управління з основними налаштуваннями друкарського процесу, а також допоміжними пультами управління, розташованими в зоні обслуговування друкарських секцій. Друкарська машина CityLine Express має простору галерею для обслуговування верхньої напівбашти і лентоведущіх надбудов. Крім стандартного друку (8 шпальт формату А3 в 4 фарби), передбачена можливість одночасного запечатування 2-x полотен (16 смуг А3 в 2 фарби).

  • Незалежний, моторизований для кожної друкарської пари механізм регулювання поздовжнього і поперечного приведення з дистанційним управлінням;
  • електронні панелі управління з основними налаштуваннями друкарського процесу, розташовані на кожній друкарській напівбашті, а також допоміжні пульти управління (виробництва Siemens або Mitsubishi);
  • сторона приводу оснащена закритою циркуляційної системою подачі мастильних матеріалів, з автоматичним контролем тиску масла, сторона оператора - змішаної системою подачі фарбових матеріалів;
  • компенсатори поперечного розтягування паперу;
  • включення натиску пневматичне (Festo, Італія);
  • система безпеки обслуговуючого персоналу і роботи друкарської машини (включаючи систему видалення полотна з друкарської секції при обриві);
  • синхронізація з іншими модулями друкарської лінії механічна, за допомогою головного валу друкарської машини. Крутний момент на друкарські апарати передається головним валом друкарської вежі. Можливо безваловое виконання головного приводу друкарської машини;
  • сполучні легкороз'ємні муфти приводу на кожній друкарській напівбашті;
  • галерея для обслуговування друкарської машини і стрічковедучих надбудов;
  • спеціальне антикорозійне покриття стінок станини;
  • управління друкарськими секціями продубльовано на центральному пульті друкарської машини. Кількість центральних пультів управління визначається, виходячи з конфігурації друкарської машини, а також вимог, що пред'являються до зручності обслуговування друкарської машини.

Секції 1 + 1 та 2 + 2 по оснащенню аналогічні друкарським секція баштового типу і є економічним рішенням для чорно-білого і двофарбного друку. Друкарські секції для економії виробничих площ можуть бути виконані з вбудованими рулонними зарядками.

Головний привід друкарської машини

Друкарські машини модельного ряду CityLine Express мають традиційну систему приводу з передачею крутного моменту від двигунів на друкарські модулі за допомогою головного валу друкарської машини. Опціонально друкарські машини цього модельного ряду можуть оснащуватися безваловой системою приводу (Shaftless Drive).

Привід з головним валом друкарської машини

  • Двигуни головного приводу виробництва Baumuller (Німеччина);
  • кількість двигунів, потужність і місце їх установки залежить від конкретної конфігурації машини;
  • управління приводом друкарської машини на базі PLC (виробництва Siemens або Mitsubishi);
  • при об'єднанні в єдину конфігурацію двох і більше друкарських машин головний вал друкарської машини оснащується легкороз'ємними муфтами, що дозволяють при необхідності розділяти або з'єднувати друкарські машини в необхідних для виробництва варіантах;
  • передача крутного моменту від головного валу на друкарські секції здійснюється через роз'ємні муфти, за допомогою яких друкарські модулі можуть бути легко відключені від виробничої лінії.

Безваловий привід

Безваловий привід (Shaftless Drive) є найбільш сучасним технічним рішенням і має цілу низку переваг у порівнянні з традиційним виконанням головного приводу. Друкарські машини модельного ряду CityLine Express можуть оснащуватися безваловим приводом, виконаним в двох варіантах, що розрізняються за кількістю двигунів на друкарську секцію. Базовий варіант передбачає один двигун на друкарську секцію баштового типу. Другий рівень передбачає установку індивідуальних двигунів на кожну друкарську напівбашту. Всі двигуни, що встановлюються на машину, виробляються німецькою фірмою Baumuller.

Друкарський апарат

Схема побудови друкованого апарату єдина для всіх друкарських секцій CityLine Express. Друкарський апарат сконструйований з урахуванням всіх сучасних вимог до якості зображення і стабільності друкарського процесу. Оснащення друкарського апарату і його побудова забезпечує високоякісний друк на максимальних робочих швидкостях друкарської машини до 35000 отт. / Год.

Оснащення друкарського апарату

  • Динамічно збалансовані формни і офсетні циліндри виконані з нержавіючої сталі і встановлені в потужних конічних підшипниках. Всі опорні підшипники оснащені централізованою системою змащення;
  • формні циліндри для зменшення часу переналагодження друкарського апарату оснащені щілинним швидкозмінним доступним кріпленням форм, а також штифтової приводкой;
  • всі циліндри мають масивні опорні кільця, які мають автоматичну змазку і оснащені системою самоочищення;
  • офсетні циліндри можуть бути виконані з двома різними типами кріплення офсетного полотна - традиційним гвинтовим кріпленням планок офсетного полотна і швидкознімним кріпленням замкового типу (швидкозатискаючий ексцентрик).

Фарбовий апарат

Конструкція фарбового апарату друкарської машини CityLine Express має розвинену гуркоту і накатну групи і забезпечує рівномірну, точну і стабільне зональне дозування фарби на швидкостях друку до 35 000 отт. / Год.

  • У фарбовий апарат друкарської машини CityLine Express входить розкатний осцилюючий циліндр зі стійким до зносу і корозії рільсановим покриттям, два накатних валика різного діаметру, передавальні, дукторні і дозуючі циліндри;
  • зональне регулювання подачі фарби здійснюється під 22 фарбові зони і може бути виконане в двох варіантах - з ручним або дистанційним моторизованим управлінням. У разі ручного виконання даного регулювання управління зональної подачі фарби здійснюється повзунковим механізмом з управлінням важеля. Система дистанційного керування зональної подачі фарби ManuColor передбачає можливість доналаштування фарбового апарату за даними, отриманими з RIP CtP (по протоколу CIP 3 або CIP 4). Для системи ManuColor передбачені дублюючі механічні повзунки;
  • власний привід дукторного циліндра забезпечує автоматичне регулювання подачі фарби при зміні швидкості роботи друкарської машини.

Система зволоження

Побудова зволожуючого апарату і оснащення системи централізованої подачі зволожуючого розчину забезпечує відмінну передбачуваність і стабільність друкарського процесу. Друкарські машини модельного ряду CityLine Express в залежності від вимог конкретного виробництва можуть бути оснащені двома різними типами зволожуючого апарату - безконтактної щіточною системою зволоження, а також системою зволоження типу "спрей" (Spray Dampening). Ці зволожуючі апарати розрізняються між собою за способом подачі зволожуючого розчину на валики зволоження:

  • безконтактна щіточна система зволоження дозволяє отримувати максимально рівномірний шар зволожуючого розчину по всій ширині друкарського поля. Має в своєму складі раскатной і накатної валики, дукторний циліндр і щітку, яка не має контакту з розкатним валиком. Ця система включає в себе власний привід дукторного циліндра. Для переходу з однієї ширини полотна на іншу передбачені спеціальні швидкозмінні заслінки;
  • система типу "спрей" подає зволожуючий розчин під тиском через форсунки. Дозволяє здійснювати зональне регулювання подачі зволожуючого розчину. Вимагає високого ступеня очистки води, яка подається.

Подача зволоження на друкарську машину здійснюється системою централізованої подачі зволожуючого розчину. Дана система підтримує в автоматичному режимі задану оператором температуру, контролює рівень рідини в баку зволоження, а також фільтрує зволожуючий розчин, що поступає назад з машини.

Фальцаппарти

Друкарські машини модельного ряду CityLine Express комплектуються трьома типами двозгибних трьохциліндрових клапанно-барабанів фальцаппарата з співвідношенням циліндрів 1: 2: 2, 2: 2: 2 і 2: 3: 2.

  • Фальцаппарат 1: 2: 2 Фальц максимально до 4-х полотен (до 32 смуг формату А3);
  • Фальцаппарат 2: 2: 2 може фальцювати максимально до 8-ми полотен (до 64 смуг формату А3);
  • Фальцаппарат 2: 3: 2 призначений для оброблення максимально 12 полотен (96 смуг формату А3).

Характеристики фальцапартів

  • 1: 2: 2, 2: 2: 2 і 2: 3: 2 двозгибні клапанно-барабанні фальцапарати;
  • для фальцаппарата 2: 2: 2 і 2: 3: 2 на стрічковедучій надбудові фальцаппарата можуть бути розташовані варіатори для вирівнювання натягу полотен перед фальцворонкой;
  • приводка рубки на фальцаппаратах 2: 2: 2 і 2: 3: 2 здійснюється моторизовано (опціонально можливе оснащення автоматичною приводкою рубки). Фальцаппарат 1: 2: 2 оснащений ручним керуванням приведення рубки, здійснюваним в зоні обслуговування фальцаппарата (опціонально можливе встановлення моторизованого і автоматичного проведення рубки);
  • розрізання полотна проводиться ротаційним ножом. Увімкнення ножа і робочий тиск регулюється пневмоциліндрами з дистанційним управлінням;
  • перший згин полотна відбувається на гострокутній подовженій фальцворонці з регульованою подачею повітря під запечатане полотно. Кут нахилу фальцворонки становить 70 градусів, кут між напрямними - 40 градусів, довжина фальцворонки - 1500 мм;
  • рубка на формат і фальцювання відбувається в фальцапараті з фальцевально-ножовим і клапанним циліндрами. Всі циліндри встановлені в потужних опорних підшипниках з централізованою системою подачі мастильних матеріалів. Плаваючий механізм подачі графеек і фальцножів, механізм рівняння шлейфа і пір'яний збирач зошитів забезпечують відмінну якість готової продукції і високу точність викладу газет на транспортер, необхідну для агрегатування газетного комплексу з оздоблювальним та пакувальним обладнанням;
  • фальцювальний циліндр з пристроєм регулювання діаметра;
  • програмований лічильник кількості деталей;
  • автоматичний відрізний механізм перед фальцблоком (частина системи безпеки);
  • механізм для перемикання на фальцювання зошитів формату А3;

  • одна або дві додаткові фальцворонки;
  • пристрій «третього згину» ротаційного типу для 2, 4 або 6 полотен (для фальцювання зошитів формату А4 з максимальним об'ємом 32, 64 і 96 смуг відповідно);
  • подвійний паралельний фальц (формат готової продукції А5, зошит «двійником», для фальцаппарата 2: 2: 2 і 2: 3: 2);
  • поздовжня і поперечна перфорація;
  • автоматична приводка рубки;
  • пристрій шиття дротом і клейового скріплення (для фальцаппарата 2: 3: 2).

Додаткове оснащення

Компанія Manugraph, маючи велику кількість власних розробок, а також у співпраці з провідними світовими виробниками пропонує для друкарських машин CityLine Express широкий вибір систем автоматизації та додаткового обладнання:

  • рулонні автосклейки виробництва Manugraph, Amal (Швеція), RWK (Manugraph, за ліцензією). Друкарські машини модельного ряду CityLine Express можуть оснащуватися декількома різними типами рулонних автосклеек - для установки в лінію з друкарською машиною, під кутом 90 градусів, а також для побудови машини «балконного» типу. Крім того, друкарські машини CityLine Express можна оснастити рулонними автосклейкамі для роботи з великогабаритними рулонами (з максимальним діаметром рулону до 1270 мм). Також можливе оснащення машини рулонною зарядкою з накопичувальною петлею для склеювання на нульовій швидкості;
  • ManuColor. Дистанційне керування зональним регулюванням подачі фарби. Дозволяє істотно спростити і прискорити процес налаштування друкарської машини. Регулювання фарбових апаратів здійснюється з центрального пульта друкарської машини. При оснащенні відповідним програмним забезпеченням є можливість попереднього налаштування фарбових апаратів за даними, отриманими з RIP CtP. Комп'ютер ManuColor дозволяє зберігати всі налаштування системи для подальшої додруківки замовлення. В системі є велика кількість призначених для користувача функцій для прискорення і автоматизації процесу друку;
  • система головного приводу (електроніка Siemens, двигуни Baumuller, Німеччина). Безваловая система з індивідуальним приводом модулів газетного агрегату. Можливе виконання в двох варіантах, що розрізняються за кількістю двигунів на друкарській секції баштового типу;
  • система автоматичної приведення QuadTech. Ця система включає в себе два сканера на одне полотно паперу. Після зчитування спеціальних міток комп'ютер дає команди кроковим електродвигунів на корекцію приведення. Автоматична приводка дозволяє досягти суттєвої економії паперу при переході з тиражу на тираж. Система QuadTech включає в себе також і автоматичну приводку рубки. Під час автоматичної роботи системи передбачена можливість корекції з боку оператора;
  • зволоження типу "спрей" виробництва Technotrans або Baldwin. Крім стандартних можливостей така система (Spray Dampening) передбачає зональну регулювання подачі зволоження;
  • автоматична система підготовки та зміщення компонентів зволожуючого розчину (Technotrans або Baldwin). Можлива установка як з системою типу "спрей", так і зі звичайною безконтактної щеточной системою зволоження;
  • стеккери - приймально-лічильні пристрої для комплектування пачок газет;
  • газові сушильні пристрої для друку на крейдованому папері виробництва MegTech;
  • внутрицеховая експедиція.

Безпека

Друкарська машина CityLine Express відповідає всім сучасним вимогам до безпеки обслуговуючого персоналу і роботи друкарської машини:

  • звукова сигналізація при включенні і запуску друкарської машини;
  • звукова і світлова попередня поетапна сигналізація робочих операцій по заміні і позиціонуванню рулонів, склейки полотна;
  • захисні кожуха і огорожі;
  • кнопки аварійної зупинки, розташовані на кожній друкарській напівбашті, на фальцаппарат, на центральному пульті управління і рулонних зарядках;
  • система датчиків обриву полотна;
  • датчики закінчення рулону;
  • автоматичні відрізні механізми для відсікання полотна при обриві або раптової зупинки друкарської машини;
  • інерційні циліндри на виході полотна з друкарської секції для вилучення матеріалу при раптовій зупинці друкарської машини;
  • механізм автоматичного відключення друкарської машини при несправності в пневматичній системі;
  • механізм автоматичного відключення друкарської машини при несправності в циркуляційної системі подачі мастильних матеріалів;
  • механізм автоматичного відключення друкарської машини при несправності фальцаппарата.

MANUGRAPH коротка довідка

  • Компанія Manugraph була заснована як філія німецької компанії Polygraph;
  • основний напрямок діяльності - випуск рулонних і листових офсетних друкарських машин;
  • виробничі потужності представлені трьома сучасними заводами, два з яких знаходяться в Індії, один в США. Останнє оновлення верстатного парку було вироблено в 2006 році;
  • до складу компанії входить великий інженерно-дослідний центр (понад 150 співробітників інженерних спеціальностей);
  • за підсумками 2006 року компанія Manugraph є світовим лідером за кількістю встановлених друкарських секцій в сегменті «одинарна ширина рулону / одинарний діаметр циліндра»;
  • заводи компанії Manugraph сертифіковані по ISO 9001;
  • в кінці 2006 року компанія Manugraph придбала 100-процентний пакет акцій найбільшого виробника рулонних машин в США - DGM;
  • у 2007 році компанія DGM перейменована в Manugraph DGM;

Ліцензійні друкарські машини

  • 1976 року - придбана ліцензія та освоєно випуск друкарської машини РО 62 і Mark 62;
  • 1986 рік - придбана ліцензія та освоєно випуск друкарської машини Zirkon 66 / III;
  • 1988 рік - придбана ліцензія та освоєно випуск друкарської машини Coroset;
  • 2000 рік - придбана ліцензія та освоєно випуск друкарської машини Uniset 60 (Man Roland).

На підставі інженерного і виробничого досвіду, отриманого при співпраці з західними виробниками поліграфічного обладнання, компанія Manugraph розробила і впровадила в серійне виробництво ряд власних модельних лінійок друкарських машин.

MANUGRAPH в СНД

Компанія Manugraph добре відома на ринку СНД. За час довголітнього і плідної співпраці на території колишнього СРСР було встановлено сотні друкарських машин, що належать до різних поколінь друкарського обладнання. Кількість друкарських машин, встановлених в Росії і країнах колишнього СРСР в період з 1976 по 2003 рік:

Друкарські машини, в даний час зняті з виробництва

  • Po 62, Mark 62 - 1766 друкарських секцій;
  • Zirkon 66 / III - більше 300 секцій;
  • NewsLine 30 (а також модифікації NewsLine 20 і S30) і StarLine S30 - понад 50 друкарських машин.

Кількість встановлених друкарських машин в Росії і країнах СНД в період з 2003 по 2007 рік

  • CityLine Express - понад 60 друкарських машин в різного ступеня автоматизації, з них більше 30 в Україні.

Переглянуті продукти

MacHOUSE

04112, г. Киев, ул. Дегтярівська, 48, оф. 209

Тел.: +38 (044) 461-9175, 494-3810

Факс: +38 (044) 494-3820

e-mail: [email protected]